SR Cleo Pro

LAST VAN RIMPELS OF WIL JE JE HUID VERBETEREN ?

Wat is SR Rejuvenation?

SR betekent Skin Rejuvenation wat staat voor een aantal huidverbeteringsbehandelingen die we kunnen doen met de Cleo-Pro door middel van speciaal gefiltert licht.

Werkt effectief bij

1.  Fijne lijntjes, rimpeltjes en grove poriën
  2.  Acné en actieve ontstekingen
  3.  Hyperpigmentaties
  4.  Couperose en rosacea

Hyperpigmentaties

De lichtflitsen zorgen ervoor dat het "pigmentklontje" los in de opperhuid komt en dat het binnne 10 dagen eruit groeit. Na de behandeling wordt de hyperpigmentatie eerst donkerder waarna het als zwarte spikkeltjes uit de huid komt.

Optimaal resultaat na een kuur met 3 tot 5 behandelingen. Om de 3 weken.

Fijne lijntjes, rimpeltjes en grove poriën

Het speciaal gefilterd licht (410 tot 1200 Nm), de lichtenergie en de frequentie van flitsen geven een stimulans aan de fibroblasten zodat er meer elastine en collageen wordt aangemaakt in de huid. De huid wordt strakker, de structuur wordt fijner en fijne lijntjes en rimpeltjes verdwijnen.

Optimaal resultaat na een kuur met 6 behandelingen, 1x per week.

Acné en actieve ontstekingen

De lichtflitsen geven een verwarming van max 40 graden aan de haarschacht waardoor de bacteriën in de talgklier gedood worden. Ontstekingen gaan weg en de huid herstelt.

Optimaal resultaat na een kuur met 6 behandelingen, 1x per week.

Couperose en rosacea

De lichtflitsen worden opgevangen door het oxyhemoglobine in de adertjes en omgezet in warmte waardoor de adertjes dicht "smelten". Bij rosacea geeft het tevens een desïnfectie aan de ontsteking. Bij deze behandeling kan er wel eens een huidreactie optreden zoals roodheid, zwelling, warm gevoel.

Optimaal resultaat na een kuur met 3 tot 5 behandelingen. Om de 3 weken.